Аудан қонақтарының Дәуімбай елді мекеніндегі мектеп ғимаратына көзі түсіп, көңілі ауып жатады. «Бұл қандай мектеп, Осындай зәулім ғимаратта ауыл балалары білім ала ма?» деген сөздер, әрине көңіл қуантады. Сырт келбетін күнде көріп жүрген біз де аталған зәулім ғимараттың ішкі жұмысымен танысу мақсатында білім ұясына жол тарттық. Заманауи ғимараттың кіреберісіне аяқ басқаннан «Біз оқушы болғанда мұндай ғимарат болмады» деген іштей қызғаныш пайда болады. Түркі халқына ортақ ғұлама А.Құнанбаевтың, қазақтың тұңғыш ағартушылары Ы.Алтынсарин мен А.Байтұрсыновтың нақыл сөздері жазылған көрікті плакаттар, мектеп тарихымен танысуға арналған арнайы бұрыш, бәрі-бәрі көздің жауын алады, еріксіз қызығасың. Тарих демекші, өткенге сәл шегініс жасасақ…
Сөзге тиек етіп отырған ғимарат шәкірттерді ілім-ғылымға баулу мақсатында еңбек етіп жатқан ауданымыздағы білім ұясының бірі – Зейнолла Жарқынбаев атындағы №202 орта мектеп. Дәуімбай елді мекеніндегі бұл білім ордасы 2009 жылы ел игілігіне берілген болатын. Дәл осы жылы мектеп ұжымы жаңа нысандағы жұмысын 490 оқушымен бастайды. Ал ғимарат 1100 орынға негізделген. Жалпы, мектеп ғимараты «100 мектеп, 100 аурухана» бағдарламасы бойынша типтік жобада салынған.
Биыл жаңа оқу жылын Дәуімбайдағы білім ордасы 674 оқушымен бастады. Мектеп директоры Гүлнар Бекмолдаева соңғы жылдары мектепте оқушы саны айтарлықтай көбейіп жатқанын айтады. Ол мұны сондағы халық санының артуымен, үйлердің көптеп салынуымен байланыстырады. Ал біз мұны алтын ұядағы ұстаздар берген білімнің сапасымен байланыстырдық.
Мұнда оқушылардың сапалы білім алуы мен бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру мақсатында ақпараттық-коммуникациялық технологиямен оқыту жүйесі енгізілген. Оқу процесінде жаңашыл инновациялық технологиялар да қолданылады. Сондай-ақ мектепте қосымша білім беру ұйымы мен инклюзивтік ресурстық орталық және 5 үйірме жұмыс жасайды. Инклюзивтік орталықта арнайы 4 маман еңбек етеді.
Былтыр Зейнолла Жарқынбаев атындағы мектеп оқу жылын үлкен жетістікпен қорытындылады. Сондай-ақ олар жаңа оқу жылын мұнан да жоғары жетістікпен тәмамдауға талпынып отыр. Нақтырақ айтсақ, 2021-2022 оқу жылында мектепті 33 түлек бітірген. Оның ішінде 4 оқушы «Алтын белгі», ал 9 оқушы «Үздік аттестат» иегері атанған. ҰБТ нәтижесімен мектеп түлектері орташа 73,5 пайызды көрсетіпті. Бір қуантарлығы, түлектердің барлығы қалаған оқу орындарына түсіп, студент атанған.
– Біз балаларға мейлінше сапалы білім беруіміз керек. Басты мақсатымыз да сол. Нәтиже жоқ емес. ҰБТ бойынша нәтижеміз жоғары. Оның артында үлкен еңбек жатқанын жақсы білесіздер. Мәселен, біз балаларды ҰБТ-ға дайындауды тек 11 сыныпқа келгенде бастамаймыз. Олардың қалаған мамандығын игеруге 3-4 жыл бұрын жағдай жасаймыз. Себебі 1 жылда мектеп бітірушіден мемлекеттік грант иегерін қалыптастыру қиынға соғады. Міне, сондықтан бұл бағыттағы жұмыстарды ерте бастаймыз. Былтыр оқу жылын жоғары жетістікпен қорытындыладық. Биыл да сол межеге жетеміз деген мақсат қойдық, – дейді мектеп директоры Гүлнар Бекмолдаева.
Түлектердің ҰБТ-ға дайындығы жаман емес. Мектеп ұжымы үміт артып отырған 31 түлектің 4-еуі «Алтын белгіге», 2-еуі «Үздік аттестатқа» үміткер. Мұғалімдердің айтуынша, бітірушілердің талаптары оңды, дайындыққа қалмай қатысады. Соның нәтижесі болар, бүгінде оқушылар алдын ала дайындық сынақтан орташа 70-75 балл жинауда.
Иә, №202 орта мектептің ауданда білім беру саласында үздіктер қатарынан табылуы орынды. Себебі шәкірттері пәндік олимпиадаларда, ғылыми жоба байқауларында, өнер және спорт бағытындағы аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық жарыстарда ел абыройын асқақтатып, үздіктер қатарынан бой көрсетіп жүр.
Мектеп директорының ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Ермұрат Каналханның айтуынша, 2022-2023 оқу жылы бойынша аудандық пәндік олимпиадаға 29 оқушы қатысып, 9 оқушы орын алып, 2 оқушы облыстық кезеңге жолдама алған. Облыстық ғылыми жобалар байқауында 2 оқушы жүлдегер атанса, аудандық «Дарын» және «Зерде» ғылыми жобалар байқауында 13 оқушы жүлделі орындарға ие болған.
Орта мектеп біліммен қатар оқушыларының спортпен және өнермен айналысуына да ерекше көңіл бөледі. Бір жағынан балалардың бойындағы талантын шыңдауына да мүмкіндік береді. Мәселен, мектепте негізгі білім беру жұмыстары азаннан түске дейін жүзеге асса, түстен кейін қосымша білім беріледі. Яғни балалар мұнда түрлі үйірмелердің көмегімен бойындағы талантын шыңдауға мүмкіндік алады. Ал қосымша білім беру жұмыстары аудан бойынша тек осы мектепте жүзеге асып жатқанын айта кеткен жөн.
Иә, мектептің спорт, өнер саласында тізбектеп жаза беретін жетістіктері жиналып қалыпты, жағымды жаңалықтары да аз емес екен. Бір қызығы, мектеп қабырғасында жүріп-ақ екі оқушы спорт шебері атағын да алып үлгерген.
Өнер бағыты бойынша «Шапағат» вокалды тобы «Жеті өнер» республикалық байқауында бас жүлде иеленіп, халықаралық кезеңге жолдама алған. Сондай-ақ «Ақмоншақ» би тобы «BALA FEST» республикалық өнер байқауында І орын иеленген.
Спорттан Алматыда өткен жеңіл атлетикадан ҚР біріншілігінде Балнұр Қалнияз ІІІ орын алса, Ақпейіл Маратқызы ҚР волейбол біріншілігінде І орын иеленген. Халықаралық жарыстарда гір көтеруден Азия чемпионатында Нұрислам Орынбасар қола медаль алған. Сонымен қатар мектепте 55 оқушы қазақ күресіне қатысады. Қатысушылар облыстық, республикалық турнирлердің жеңімпазы атанып үлгерген.
Тағы да айта кететін жайт, мұнда білім алушылардың қолданбалы зерттеу жұмыстарын жүргізуі үшін ашылған робототехника кабинеті жұмыс жасайды. Сондай-ақ мектеп кітапханасына да көз жүгірттік. Іші оқушыларға лық толы, ешкімнің ешкімде шаруасы жоқ. Әрқайсысы өз жұмыстарымен зердесіне білім тоқуда. Кітапханашы апайды әңгімеге тартсақ, балалар күн сайын осы руханият ордасын төңіректейтінін айтады. Балаларды кітапханамен тығыз байланыста жұмыс жасауға дағдыландырған. Кітапхананың ықпалымен мектепте түрлі танымдық іс-шаралар да ұйымдастырылады екен. Мәселен, Алаш зиялыларының 105 жылдығы, мемлекет және қоғам қайраткері Темірбек Жүргеновтың 125 жылдығына орай қазақ интелегенциясының шығармаларын мәнерлеп оқу бойынша түрлі сайыстар өткізіледі. Сондай-ақ кітапхана жанынан ашылған «Coworing» орталығында мектеп оқушылары кітап оқып қана қоймай, өзара оқыған кітаптары туралы ойларымен бөліседі.
Мектепте ерекше білім алуды қажет ететін балаларды ерте жастан түзете дамытып, оқушылар үшін кедергісіз орта қалыптастыратын инклюзивті білім беру мен тәрбиелеу шарасы қолданысқа енгізілген. Яғни мұнда ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға білім беру, тәрбиелеу, түзете-дамыту сабақтарын талапқа сай жүргізу үшін орта мектептің педагогтары жыл сайын инклюзивті білім беру жағдайында өз білімдерін жетілдіріп отырады.
Балалар мен жасөспірімдерді дұрыс тамақтандыру олардың денсаулығын нығайтып, дене және ой қабілетінің дамуына мүмкіндік береді, еңбек ету мен сабаққа үлгеру қабілетін арттыратыны белгілі. Осы орайда оқушыларды сапалы тамақтандыру мақсатында мектеп ас ішу блоктарын заман талабына сай құрал-жабдықтармен жабдықтаған. Жалпы, білім ордасында 349 оқушы ыстық тамақпен қамтылған. Бастауыш сыныптарынан 204 оқушы ыстық тамақ ішеді, яғни 100 пайыз қамтылған.
Аудандағы үздік мектептердің бірі Зейнолла Жарқынбаев атындағы №202 мектептің бүгінгі жай-күйі осындай. Ғылымның жаңа кезеңге аяқ басқан дәуірінде оқушылардың заманға сай білім алуына бар жағдай жасауды басты миссия еткен мектеп ұжымы тек қана ілгері қадамдап, жоғары нәтижеге қол жеткізуді мақсат еткен. Бір сөзбен айтқанда, білім беру сапасында мін жоқ.
Пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!