Ең алдымен дүкенге арыз жазу керек, ең бастысы дұрыс жазу керек!
Кейде дүкеннен тауар алған кезде оның сапасыз болып шыққанын үйге келген соң ғана байқаймыз. Мұндай жағдайда не істеу керек? Ең алдымен дүкенге арыз жазу керек, ең бастысы дұрыс жазу керек! Бұл мақалада біз сізге қалай дұрыс жазу керектігін және шағымға нені енгізу керектігін айтамыз. Шағым әрқашан кез келген нысанда жазылатынынан бастайық, бірақ соған қарамастан ол мынаны көрсетуі керек:
• Сатып алу күні;
• Өнім атауы;
• Сериялық нөмірі;
• бренд;
• шағым жазылған күн және, әрине, стенограмма мен сіздің қолыңыз.
Шағымның өзінде сіз өзіңіздің өніміңіздің нақты ақаулығын көрсетіп, өз талаптарыңыз туралы жазуыңыз керек – өнімді айырбастағыңыз келеме, әлде ол үшін төленген ақшаны қайтарасыз ба.
Барлығын дұрыс жазғаныңызды тексергеннен кейін екінші көшірмені жазуды бастаңыз! Олардың біреуін өзіңізге қалдыратыныңызды және екіншісін дүкен әкімшісіне немесе уәкілетті қызметкерге беретініңізді ұмытпаңыз. Сіздің көшірмеңізде шағымның қабылданған күні және оны қабылдаған адамның қолы болуы керек екенін ескеріңіз!
Егер дүкен сіздің шағымыңызды қабылдаудан бас тартса, сіз келесі әрекеттерді орындай аласыз: жақын жердегі пошта бөлімшесіне хабарласыңыз және дүкенге түгендеумен бірге шағымның бір данасын хатпен жіберіңіз, пошта жөнелтімі мен пошта түбіртегін сақтаңыз. Өйткені, егер бірдеңе болса, бұл құжаттар белгіленген мерзімде дүкенге шағым түсіргеніңіздің дәлелі болады.
Сапасы төмен өнім немесе қызмет алсаңыз, үндемей қалмаңыз, әрқашан ол туралы сөйлесіңіз. Өз құқығыңды қорға, заң сен жағында!
«Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Қызылорда облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті» РММ
Пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!